Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες,
Το επόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να κάνετε ηλεκτρονική επανεγγραφή των παιδιών σας στην πλατφόρμα e-eggrafes.
Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει και οι δύο γονείς / κηδεμόνες να συμπληρώσουν Υπεύθυνη Δήλωση (Υ.Δ), όπου θα αναγράφουν
1. το mail και το κινητό τηλέφωνό τους προκειμένου να λαμβάνουν την όποια ενημέρωση,
2. τη διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας και
3. το ποιος γονέας / κηδεμόνας θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση ανανέωσης εγγραφής.
Τις Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να τις αποστείλετε στο Σχολείο μέχρι την Κυριακή 27 Απριλίου 2025.
Συμπλήρωση και Αποστολή Υπεύθυνης Δήλωσης
Οι κηδεμόνες υποβάλλουν ηλεκτρονικά την Υ.Δ. ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://tinyurl.com/4ufyv3r9
1. Ο Α Κηδεμόνας αφού αρχικά συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, στο επόμενο βήμα της ηλεκτρονικής Δήλωσης συμπληρώνει το παρακάτω κείμενο της δήλωσης, στο πλαίσιο που εμφανίζεται:
1. Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο / κηδεμονευόμενο/η μου
..............................
2. Η διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας (τέκνου / κηδεμονευόμενου / ης μου) είναι
ΟΔΟΣ:.........................
ΑΡΙΘΜΟΣ:...................., τ.κ.:......................., ΔΗΜΟΣ / ΠΟΛΗ:.........................
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ):......................
3. Θα υποβάλω, ως κηδεμόνας E-eggrafes, εγώ ο / η
..............................
..............................
του ..............................
Στη συνέχεια αφού εκδώσει την Υ.Δ. την αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο 4lykeioalimou.eggrafes@gmail.c
2. Ομοίως ο Β Κηδεμόνας αφού αρχικά συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, στο επόμενο βήμα της ηλεκτρονικής Δήλωσης συμπληρώνει διαφορετικό κείμενο δήλωσης (βλέπε παρακάτω), στο πλαίσιο που εμφανίζεται:
1. Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο / κηδεμονευόμενο / η μου
..............................
2. Η διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας (τέκνου / κηδεμονευόμενου / ης μου) είναι
ΟΔΟΣ: ………...........................
ΑΡΙΘΜΟΣ:...................., τ.κ.:......................., ΔΗΜΟΣ / ΠΟΛΗ:.........................
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ):......................
3. Συναινώ να υποβάλει ο έτερος κηδεμόνας την ηλεκτρονική ανανέωσης εγγραφής μετεγγραφής του/της μαθητή/τριας (τέκνου/κηδεμονευόμενου/ης μου) για ΓΕ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, προκειμένου να εγγραφεί και να φοιτήσει το τέκνο ο/η κηδεμονευόμενος/η μου στη σχολική μονάδα που θα κατανεμηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ανανεώσεων εγγραφών, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Στη συνέχεια αφού και αυτός ο κηδεμόνας εκδώσει την Υ.Δ. την αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο 4lykeioalimou.eggrafes@gmail.c
!!Παρατήρηση: Οι δύο δηλώσεις μπορούν προφανώς να αποσταλούν με ένα μήνυμα.
Οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφής / ανανέωσης εγγραφής / μετεγγραφής του / της μαθητή / τριας παρέχονται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1P-bKHKkTuoLa-QxbTdzmgZLPLDd1vnMG/view?usp=sharing
Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες,
Το επόμενο χρονικό διάστημα θα πρέπει να κάνετε ηλεκτρονική επανεγγραφή των παιδιών σας στην πλατφόρμα e-eggrafes.
Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει και οι δύο γονείς / κηδεμόνες να συμπληρώσουν Υπεύθυνη Δήλωση (Υ.Δ), όπου θα αναγράφουν
1. το mail και το κινητό τηλέφωνό τους προκειμένου να λαμβάνουν την όποια ενημέρωση,
2. τη διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας και
3. το ποιος γονέας / κηδεμόνας θα υποβάλλει την ηλεκτρονική αίτηση ανανέωσης εγγραφής.
Τις Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να τις αποστείλετε στο Σχολείο μέχρι την Δευτέρα 22 Απριλίου 2024.
Συμπλήρωση και Αποστολή Υπεύθυνης Δήλωσης
Οι κηδεμόνες υποβάλλουν ηλεκτρονικά την Υ.Δ. ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://tinyurl.com/4ufyv3r9
1. Ο Α Κηδεμόνας αφού αρχικά συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, στο επόμενο βήμα της ηλεκτρονικής Δήλωσης συμπληρώνει το παρακάτω κείμενο της δήλωσης, στο πλαίσιο που εμφανίζεται:
1. Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο / κηδεμονευόμενο/η μου
..............................
2. Η διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας (τέκνου / κηδεμονευόμενου / ης μου) είναι
ΟΔΟΣ:.........................
ΑΡΙΘΜΟΣ:...................., τ.κ.:......................., ΔΗΜΟΣ / ΠΟΛΗ:.........................
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ):......................
3. Θα υποβάλω, ως κηδεμόνας E-eggrafes, εγώ ο / η
..............................
..............................
του ..............................
Στη συνέχεια αφού εκδώσει την Υ.Δ. την αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο 4lykeioalimou.eggrafes@gmail.c
2. Ομοίως ο Β Κηδεμόνας αφού αρχικά συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία, στο επόμενο βήμα της ηλεκτρονικής Δήλωσης συμπληρώνει διαφορετικό κείμενο δήλωσης (βλέπε παρακάτω), στο πλαίσιο που εμφανίζεται:
1. Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο / κηδεμονευόμενο / η μου
..............................
2. Η διεύθυνση κατοικίας του / της μαθητή / τριας (τέκνου / κηδεμονευόμενου / ης μου) είναι
ΟΔΟΣ: ………...........................
ΑΡΙΘΜΟΣ:...................., τ.κ.:......................., ΔΗΜΟΣ / ΠΟΛΗ:.........................
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ):......................
3. Συναινώ να υποβάλει ο έτερος κηδεμόνας την ηλεκτρονική ανανέωσης εγγραφής μετεγγραφής του/της μαθητή/τριας (τέκνου/κηδεμονευόμενου/ης μου) για ΓΕ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, προκειμένου να εγγραφεί και να φοιτήσει το τέκνο ο/η κηδεμονευόμενος/η μου στη σχολική μονάδα που θα κατανεμηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των ανανεώσεων εγγραφών, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Στη συνέχεια αφού και αυτός ο κηδεμόνας εκδώσει την Υ.Δ. την αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο 4lykeioalimou.eggrafes@gmail.c
!!Παρατήρηση: Οι δύο δηλώσεις μπορούν προφανώς να αποσταλούν με ένα μήνυμα.
Οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφής / ανανέωσης εγγραφής / μετεγγραφής του / της μαθητή / τριας παρέχονται από το Υ.ΠΑΙ.Θ. στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/
Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα που θα ισχύει για την επόμενη εβδομάδα 7-4 έως 11-4 εδώ
Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος: www.fireservice.gr η προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή φοιτητών/ριών στη Σχολή Αξιωματικών και σπουδαστών/ριών στη Σχολή Πυροσβεστών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, με το σύστημα των εξετάσεων σε πανελλαδικό επίπεδο, το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο ηλεκτρονικής υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους, τις προκαταρκτικές εξετάσεις και εν γένει για όλες τις διαδικασίες που αφορούν την ανωτέρω προκήρυξη. Στην ως άνω ιστοσελίδα θα υπάρχει ενημέρωση σχετική με θέματα της προκήρυξης.
Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση συμμετοχής στην ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το Διαγωνισμό, στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, www.fireservice.gr, από τη Δευτέρα 10-03-2025 έως και την Παρασκευή 14-03-2025.
Για να δείτε την ανακοίνωση πατήστε εδώ
Για να δείτε την προκήρυξη, πατήστε εδώ
Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του ΓΕΕΘΑ: www.geetha.mil.gr η εγκύκλιος προκήρυξης διαγωνισμού επιλογής σπουδαστών/τριών ΑΣΕΙ, ΣΣΑΣ, ΣΑΝ & ΑΣΣΥ ακαδημαϊκού έτους 2025-2026. Σύμφωνα με ενημέρωση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ) οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενημερωθούν από το διαδίκτυο σχετικά με τον τρόπο υποβολής της Αίτησης – Υπεύθυνης Δήλωσης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις ημερομηνίες υποβολής τους.
H υποβολή της Αίτησης-Υπεύθυνης Δήλωσης του υποψηφίου, καθώς και των απαιτούμενων δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω σχετικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.asei-assy.mil.gr. Η προθεσμία υποβολής ηλεκτρονικά Αίτησης-Δικαιολογητικών θα γίνεται από τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 08:00 έως και την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 24:00.
Για να δείτε την ανακοίνωση πατήστε εδώ.
Για να δείτε την προκήρυξη, πατήστε εδώ.
Σας γνωρίζουμε ότι αναρτήθηκε στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος: www.hcg.gr η προκήρυξη διαγωνισμού εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, ακαδημαϊκού έτους 2025-2026 με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Για περισσότερες λεπτομέρειες, πατήστε εδώ
Αναφορικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι της ειδικής αυτής κατηγορίας, καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Διαπίστωσης πάθησης. Ο χρόνος υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών στα εν λόγω Νοσοκομεία είναι από Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024 έως και Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025.
Για να δείτε την εγκύκλιο, πατήστε εδώ
Για να δείτε την αίτηση, πατήστε εδώ
Το 4ο Λύκειο Αλίμου σας προσκαλεί για μουσική, ζεστό κρασί, Χριστουγεννιάτικα γλυκά και πολλά παιχνίδια. Το Christmas Bazaar θα γίνει το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου (16:00 - 20:00) και Κυριακή 15 Δεκεμβρίου (12:00 - 20:00) στον χώρο του σχολείου (Υψηλάντου και Παρθενώνος, Άλιμος)
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθητές/τριες και απόφοιτοι) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ του 2025, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Παρασκευή 29-11-2024 ως και Παρασκευή 20-12-2024.
Οι απόφοιτοι, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνούν με το σχολείο για το πότε θα έρθουν να συμπληρώσουν την αίτηση. Πρέπει να έχουν μαζί τους:
Για να δείτε την εγκύκλιο, πατήστε εδώ
Για να κατεβάσετε, υπόδειγμα της αίτησης, πατήστε εδώ
Για να δείτε οδηγίες για την αίτηση, πατήστε εδώ
Για υποψηφίους που ενδιαφέρονται για τα 5 μουσικά τμήματα των Α.Ε.Ι. η αίτηση είναι εδώ
Μπορείτε να δείτε εδώ το έντυπο οδηγιών του εγγράφου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας με θέμα «Προσέλκυση-Επιλογή- Κατανομή Στρατεύσιμου Προσωπικού (Κατάθεση Δελτίου Απογραφής γεννηθέντων το έτος 2007)»
Όλοι οι άρρενες μαθητές γεννηθέντες το 2007 έχουν υποχρέωση να καταθέσουν Δελτίου Απογραφής (ΔΑ) στις αρμόδιες Στρατολογικές Υπηρεσίες Δελτίου Απογραφής κατά το χρονικό διάστημα από 02 Ιανουαρίου 2025 έως 31 Μαρτίου 2025.
Μπορείτε να δείτε τις οδηγίες κατάθεσης δελτίου απογραφής στρατεύσιμων γεννημένων το 2007 εδώ
Ο Αγιασμός θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:30 το πρωί στην αυλή του Σχολείου.
Κατόπιν θα δοθούν τα σχολικά βιβλία. Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους κάποια τσάντα για να βάλουν μέσα τα βιβλία.
Καλή χρονιά & καλή δύναμη σε όλους!!!
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής/επανεγγραφής των μαθητών, οι γονείς και οι κηδεμόνες θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο.
Οι εγγραφές/επανεγγραφές θα γίνονται από τη Τρίτη 3/9 μέχρι και την Παρασκευή 6/9 και ώρες από 9:00 έως 13:30 από τους κηδεμόνες. Αν υπάρχει δυσκολία, επικοινωνήστε με το σχολείο για ραντεβού στο τηλέφωνο 210.98.51.018
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής/επανεγγραφής οι κηδεμόνες θα πρέπει:
1.Να συμπληρώσουν μία Φόρμα/ Υπεύθυνη Δήλωση που θα παραλάβουν από το σχολείο.
2. Να φέρουν φωτοτυπία της ταυτότητας του μαθητή (μόνο για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α' Λυκείου ή για όσους μαθητές έχουν αλλάξει ταυτότητα)
3. Νε φέρουν το Ατομικό Δελτίο Υγείας (μόνο για τους μαθητές της Α Λυκείου) (η κατάθεσή του μπορεί να γίνει μέχρι την έναρξη των μαθημάτων). Το πρότυπο του Δελτίου μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ
4. Να τακτοποιήσουν την οικονομική συνδρομή για το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων
Καλή αρχή με δύναμη και υγεία!